Έκτακτη είδηση
This content is not available in your region

Η ρωσική αστυνομία προειδοποιεί: Προσοχή πως βγάζετε... selfies!

Η ρωσική αστυνομία προειδοποιεί: Προσοχή πως βγάζετε... selfies!
Μέγεθος Κειμένου Aa Aa

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης, με στόχο να ενθαρρύνει τους πολίτες να είναι πιο προσεκτικοί όταν βγάζουν με τα κινητά τους selfies (αυτοπροσωπογραφίες) ξεκίνησε την Τρίτη η ρωσική αστυνομία, καθώς η χώρα είναι αντιμέτωπη με ένα κύμα δυστυχημάτων που συνδέονται με το γεγονός ότι οι χρήστες βγάζουν αυτές τις φωτογραφίες υπό πολύ επισφαλείς συνθήκες.

«Μια κουλ selfie μπορεί να σας στοιχίσει την ζωή!» προειδοποιεί το υπουργείο Εσωτερικών σε σχετικό φυλλάδιο και εξηγεί ότι «μια selfie με ένα όπλο στο χέρι μπορεί να σκοτώσει».

Η προειδοποίηση μπορεί να μοιάζει περίεργη αλλά το Μάιο, μία νεαρή Ρωσίδα 21 ετών αυτοπυροβολήθηκε την ώρα που έβγαζε μία φωτογραφία με ένα πιστόλι στο χέρι. Αν και τραυματίστηκε στο κεφάλι, επέζησε.

Το περιστατικό αυτό δεν ήταν το τελευταίο της σειράς ατυχημάτων με θύματα πολίτες που αυτοφωτογραφίζονται με τα κινητά τους τηλέφωνα.

Τον περασμένο Ιανουάριο δύο νεαροί άνδρες σκοτώθηκαν στα Ουράλια όταν εξερράγη η απασφαλισμένη χειροβομβίδα που κρατούσαν στα χέρια τους για να βγάλουν μία selfie.

#безопасноеселфиВаше здоровье и Ваша жизнь дороже миллионов лайков в соцсетях!Придумал классную предостерегающую пикт…

Posted by МВД России on Τρίτη, 7 Ιουλίου 2015

Λίγους μήνες αργότερα ένας έφηβος από το Ριαζάν έχασε την ζωή του από ηλεκτροπληξία όταν άγγιξε ηλεκτροφόρα καλώδια καθώς επιχειρούσε να τραβήξει μία selfie ενώ κρεμόταν από μία σιδηροδρομική γέφυρα.

«Δυστυχώς παρατηρήσαμε πρόσφατα ότι ο αριθμός των δυστυχημάτων με πρωταγωνιστές ανθρώπους που θέλουν να τραβήξουν φωτογραφικές αυτοπροσωπογραφίες συνεχίζει να αυξάνεται» είπε η σύμβουλος του υπουργείου Εσωτερικών της Ρωσίας Έλενα Αλεξέγεβα.

«Από τις αρχές του έτους μιλάμε για τουλάχιστον 100 τραυματίες και πολλές δεκάδες δυστυχήματα» επεσήμανε η ίδια κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στη Μόσχα. «Το πρόβλημα είναι πραγματικό και οι συνέπειές του πολύ δυσάρεστες», πρόσθεσε.