Στα χέρια φιλοκυβερνητικών ο όμιλος Ντογάν

Στα χέρια φιλοκυβερνητικών ο όμιλος Ντογάν
Από Foteini Doulgkeri
Κοινοποιήστε το άρθροΣχόλια
Κοινοποιήστε το άρθροClose Button
Αντιγραφή/Επικόλληση το λινκ του βίντεο πιο κάτω:Copy to clipboardCopied

Οι υπέρμαχοι της ελευθερίας του Τύπου κάνουν λόγο για πλήγμα στον πλουραλισμό

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Στον φιλοκυβερνητικό όμιλο Demiroren Holding περνάει ο έλεγχος του μεγαλύτερου δημοσιογραφικού ομίλου της Τουρκίας, του ομίλου Ντογάν στον οποίο ανήκει μεταξύ άλλων η εφημερίδα Hurriyet, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την Τουρκία. Στον όμιλο Ντογάν ανήκει επίσης το πρακτορείο ειδήσεων Dogan, το τηλεοπτικό δίκτυο Kanal D και το CNN-Turk.

Οι υπέρμαχοι της ελευθερίας του Τύπου κάνουν λόγο για πλήγμα στον πλουραλισμό.

Ο όμιλος Dogan θεωρούνταν ανέκαθεν εκπρόσωπος του τουρκικού κατεστημένου και είχε μια ευαίσθητη σχέση με τον Τούρκο πρόεδρο. Μετά από χρόνια αυστηρής στάσης απέναντι στον Ερντογάν, ο όμιλος υιοθέτησε μια πιο διαλλακτική στάση.

Το 2009 επιβλήθηκε στον όμιλο πρόστιμο 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά την καταδίκη του για φοροαποφυγή, μια κίνηση που είχε εκληφθεί από τους αντιπάλους της κυβέρνησης ως προσπάθεια να κατασταλεί ο επικριτικός προς τον Ερντογάν Τύπος.

Μετά το πρόστιμο ο Αϊντίν Ντογάν, ο 80χρονος ιδρυτής του ομίλου, είχε αναγκαστεί να πουλήσει τις εφημερίδες Milliyet και Vatan στον Demiroren.

Κοινοποιήστε το άρθροΣχόλια

Σχετικές ειδήσεις

Ισραήλ: «Η επιλογή της Τουρκίας να υποστηρίξει την Χαμάς θα έχει οικονομικό τίμημα»

Στην Κωνσταντινούπολη το μεγαλύτερο «φεστιβάλ τουλίπας» στον κόσμο

Ερντογάν για την ήττα στις δημοτικές εκλογές: «Νόσος της αλαζονείας» και πληθωρισμός