Newsletter Newsletters Events Εκδηλώσεις Ποντάκαστ Βίντεο Africanews
Loader
Διαφήμιση

Οι πρώτοι ορειβάτες που πάτησαν την κορυφή του Κ2 τον χειμώνα

Φωτό αρχείου - Το Έβερεστ
Φωτό αρχείου - Το Έβερεστ Πνευματικά Δικαιώματα  HANS EDINGER/AP
Πνευματικά Δικαιώματα HANS EDINGER/AP
Από Ιωάννης Καράγιωργας
Δημοσιεύθηκε
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google
Μοιραστείτε το Close Button

Ιστορικό επίτευγμα από ομάδα εννέα σέρπα

Μία ομάδα ορειβατών από το Νεπάλ έγραψαν ιστορία καθώς κατάφεραν να ανέβουν στην δεύτερη υψηλότερη κορυφή του κόσμου, το βουνό Κ2, γνωστό ως «άγριο βουνό», για πρώτη φορά στη διάρκεια του χειμώνα. 

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Μέχρι τώρα οι μόλις 367 άνθρωποι που έφτασαν στην κορυφή των 8.611 μέτρων το κατάφεραν το καλοκαίρι. Όμως από όσους το έχουν προσπαθήσει οι 86 σκοτώθηκαν στη διάρκεια της εξαιρετικά επικίνδυνης ανάβασης. 

Το ιστορικό επίτευγμα ήρθε από 9 Σέρπα και συγκεκριμένα τους Nirmal Purja, Gelje Sherpa, Mingma David Sherpa, Mingma G, Sona Sherpa, Mingma Tenzi Sherpa, Pem Chhiri Sherpa, Dawa Temba Sherpa, Kili Pemba Sherpa, and Dawa Tenjing Sherpa. 

70 μέτρα πριν φτάσουν στην κορυφή, οι προπορευόμενοι της ομάδας σταμάτησαν και περίμεναν και τους υπόλοιπους για να πατήσουν όλοι μαζί και να γραφτούν στα βιβλία της ιστορίας. Στις 16.56 ώρα Πακιστάν, οι εννέα ορειβάτες έφτασαν στην κορυφή.

Μετάβαση στις συντομεύσεις προσβασιμότητας
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google

Σχετικές ειδήσεις

Οδηγός Σέρπα που θεωρούνταν νεκρός στο Έβερεστ βρέθηκε ζωντανός μετά από μία εβδομάδα

Συναγερμός στο Έβερεστ: Εκατοντάδες τουρίστες αποκλείστηκαν λόγω χιονοθύελλας

Νεπάλ: Η ορειβατική κοινότητα γιορτάζει τα 72 χρόνια από την κατάκτηση της κορυφής του Έβερεστ