Newsletter Newsletters Events Εκδηλώσεις Ποντάκαστ Βίντεο Africanews
Loader
Διαφήμιση

ΗΠΑ: Ο ανεμβολίαστος Νόβακ Τζόκοβιτς χάνει τα πρώτα μεγάλα τουρνουά

Τζόκοβιτς
Τζόκοβιτς Πνευματικά Δικαιώματα  Kelly Barnes/Copyright 2023 The AP. All rights reserved
Πνευματικά Δικαιώματα Kelly Barnes/Copyright 2023 The AP. All rights reserved
Από euronews with ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δημοσιεύθηκε ανανεώθηκε πριν
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google
Μοιραστείτε το Close Button
Αντιγραφή/Επικόλληση το λινκ του βίντεο πιο κάτω: Copy to clipboard Σύνδεσμος αντιγράφηκε!

Λόγω της επιλογής του να μην εμβολιαστεί κατά της Covid-19, ο Τζόκοβιτς έχασε πέρυσι τέσσερα Masters και δύο Grand Slams

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς δεν μπορεί να λάβει μέρος στα πρώτα μεγάλα τουρνουά στις Ηνωμένες Πολιτείες.Οι αρχές έχουν ανακοινώσει πως παραμένει μέχρι τις 10 Απριλίου η απαγόρευση εισόδου στη χώρα για ανεβολίαστους επισκέπτες. 

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Αυτό σημαίνει ότι ο «Νόλε» θα χάσει και φέτος τα Masters του Indian Wells και του Μαϊάμι, που διεξάγονται μέχρι τις αρχές Απριλίου. Να σημειωθεί ότι λόγω της επιλογής του να μην εμβολιαστεί κατά του Covid, ο Τζόκοβιτς έχασε πέρυσι τέσσερα Masters και δύο Grand Slams.

Λόγω της επιλογής του να μην εμβολιαστεί κατά της Covid-19, ο Τζόκοβιτς έχασε πέρυσι τέσσερα Masters και δύο Grand Slams. Την παραμονή του Αυστραλιανού Open του 2022, ο 35χρονος Σέρβος σούπερ σταρ, απελάθηκε επειδή δεν είχε εμβολιαστεί, ενώ και έλαβε τριετή απαγόρευση αξιδιού για τη χώρα.

Μετάβαση στις συντομεύσεις προσβασιμότητας
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google

Σχετικές ειδήσεις

ΗΠΑ: Μπλόκο στον ανεμβολίαστο Νόβακ Τζόκοβιτς

Ένα χρόνο μετά την απέλασή του ο Τζόκοβιτς πάτησε αυστραλιανό έδαφος

Τζόκοβιτς: Αφού δεν πάει στο US Open, πήγε στο... Σερβία - Ελλάδα