Το Παρίσι βρίσκεται αντιμέτωπο με ένα σφοδρό κύμα καύσωνα, καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει προς τους 40 βαθμούς Κελσίου, θέτοντας μεγάλο μέρος της Γαλλίας σε επίπεδο κόκκινου συναγερμού.
Σε όλη την πόλη, κάτοικοι και τουρίστες συγκεντρώνονται γύρω από τα δημόσια σιντριβάνια, γεμίζουν ξανά τα μπουκάλια τους με νερό και δροσίζονται σε ρηχές πισίνες. Άλλοι κατευθύνονται στο κανάλι Σεν Μαρτέν, πηδώντας από γέφυρες ή κολυμπώντας στα νερά του.
Οι εικόνες δείχνουν πώς οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν την ακραία ζέστη σε μια χώρα όπου η χρήση κλιματιστικών παραμένει σχετικά περιορισμένη.
Οι αρχές έχουν αυξήσει την ετοιμότητα για δασικές πυρκαγιές, έχουν περιορίσει την κατανάλωση αλκοόλ σε ορισμένους δημόσιους χώρους και έχουν ακυρώσει υπαίθριες εκδηλώσεις, προκειμένου να μειώσουν τους κινδύνους.