EventsΕκδηλώσειςΠοντάκαστ
Loader
Find Us
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Αφγανιστάν: Στο νοσοκομείο εκατοντάδες μαθήτριες με συμπτώματα δηλητηρίασης από τοξικά αέρια

Αφγανιστάν: Στο νοσοκομείο εκατοντάδες μαθήτριες με συμπτώματα δηλητηρίασης από τοξικά αέρια
Πνευματικά Δικαιώματα 
Από Euronews
Δημοσιεύθηκε
Κοινοποιήστε το άρθροΣχόλια
Κοινοποιήστε το άρθροClose Button
Αντιγραφή/Επικόλληση το λινκ του βίντεο πιο κάτω:Copy to clipboardCopied

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν περίπου 300 μαθήτριες στο Αφγανιστάν. Σύμφωνα με τις αρχές, υπήρξαν υποψίες για επίθεση των Ταλιμπάν με τοξικά αέρια στα

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν περίπου 300 μαθήτριες στο Αφγανιστάν.

Σύμφωνα με τις αρχές, υπήρξαν υποψίες για επίθεση των Ταλιμπάν με τοξικά αέρια στα σχολεία τους.

Την προηγούμενη εβδομάδα σημειώθηκαν ανάλογα περιστατικά με κορίτσια που παρουσίασαν συμπτώματα δηλητηρίασης εντός σχολικών αιθουσών.

«Ήμασταν στην τάξη και ο δάσκαλος μας είπε πως υπάρχει ένα αέριο. Βγήκαμε έξω και δεν αισθανόμασταν καλά γι’ αυτό μας έφεραν στο νοσοκομείο», δήλωσε μια μαθήτρια.

Τα ανάλογα περιστατικά το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν.

Όταν οι Ταλιμπάν βρίσκονταν στην εξουσία είχαν απαγορεύσει την μόρφωση των κοριτσιών και την εργασία στις γυναίκες.

Οι αρχές πάντως, κάνουν λόγο για σκόπιμα περιστατικά δηλητηριάσεων.

Κοινοποιήστε το άρθροΣχόλια

Σχετικές ειδήσεις

Μαλάλα Γιουσαφζάι: «Αδύνατο να είσαι κορίτσι στο Αφγανιστάν υπό το καθεστώς των Ταλιμπάν»

Αφγανιστάν: Επιδεινώνεται διαρκώς η κατάσταση για τις γυναίκες

Αφγανιστάν: Διαδήλωση γυναικών για τα κέντρα ομορφιάς