Newsletter Newsletters Events Εκδηλώσεις Ποντάκαστ Βίντεο Africanews
Loader
Διαφήμιση

Μουντιάλ 2022: Στους «16» Αγγλία και ΗΠΑ

Το αστέρι των ΗΠΑ Κρίστιαν Πούλισικ
Το αστέρι των ΗΠΑ Κρίστιαν Πούλισικ Πνευματικά Δικαιώματα  Ebrahim Noroozi/AP
Πνευματικά Δικαιώματα Ebrahim Noroozi/AP
Από Euronews
Δημοσιεύθηκε ανανεώθηκε πριν
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google
Μοιραστείτε το Close Button
Αντιγραφή/Επικόλληση το λινκ του βίντεο πιο κάτω: Copy to clipboard Σύνδεσμος αντιγράφηκε!

Οι Αμερικανοί κέρδισαν 1-0 το Ιράν και πήραν τη δεύτερη θέση - 3-0 την Ουαλία και άνετα στην πρώτη θέση τα «τρία λιοντάρια»

Αγγλία και Ηνωμένες Πολιτείες πήραν το εισιτήριο για τους «16» του Μουντιάλ του Κατάρ από τον 2ο όμιλο. 

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Τα «τρία λιοντάρια» νίκησαν άνετα 3-0 την Ουαλία στο βρετανικό ντέρμπι και οι Αμερικανοί επικράτησαν 1-0 του Ιράν και κατέκτησαν την δεύτερη θέση του γκρουπ. 

Αγγλία - Σενεγάλη και Ολλανδία - ΗΠΑ τα πρώτα ζευγάρια της φάσης των «16»

Μετάβαση στις συντομεύσεις προσβασιμότητας
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google

Σχετικές ειδήσεις

Μουντιάλ 2022: Θρίαμβος της Αυστραλίας που πέρασε στους «16» - Άφησε έξω τη Δανία

Οι «φωνές» των Μουντιάλ στην Ελλάδα αποκαλύπτουν μυστικά πίσω από τις φανέλες των «ηρώων» τους

Συμφωνία Ιράν–ΗΠΑ: Πιο κοντά από ποτέ ο τερματισμός του πολέμου