Το όνειρο του Κατάρ για το Μουντιάλ τελειώνει μετά από τρία ματς
Η πορεία του Κατάρ στο Παγκόσμιο Κύπελλο ολοκληρώθηκε την Τετάρτη με την ήττα 3-1 από τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, αποτέλεσμα που άφησε την ομάδα του Χουλέν Λοπετέγι στην τελευταία θέση του 2ου ομίλου με έναν βαθμό σε τρία παιχνίδια.
Το αποτέλεσμα έσβησε τις ελπίδες του Κατάρ να προκριθεί στα νοκ άουτ, όμως πολλοί φίλαθλοι που παρακολουθούσαν τον αγώνα στη Ντόχα δήλωσαν ότι στήριξαν την εθνική ομάδα μέχρι τέλους.
«Πρέπει να το δούμε με αισιοδοξία», δήλωσε μετά τον αγώνα ο ινφλουένσερ με έδρα τη Ντόχα, Άχμαντ Καμπλάουε. «Νομίζω ότι ο προπονητής έκανε κάποια λάθη. Αλλά παραμένει ιστορικό το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο Παγκόσμιο Κύπελλο».
Το Κατάρ έδωσε για λίγο ελπίδα στους φιλάθλους του όταν ο αρχηγός Χασάν Αλ Χάιντος σκόραρε πριν από το ημίχρονο, μειώνοντας τη διαφορά των δύο τερμάτων σε 2-1.
Ωστόσο, ο νεαρός επιθετικός της Βοσνίας Έρμιν Μάχμιτς, που αντικατέστησε τον αρχηγό και αστέρα της επίθεσης Έντιν Τζέκο, αποκατέστησε στο δεύτερο ημίχρονο το προβάδισμα των δύο τερμάτων για τη χώρα των δυτικών Βαλκανίων, σφραγίζοντας το τελικό αποτέλεσμα παρά την ύστατη προσπάθεια του Κατάρ.
Για τον δημιουργό περιεχομένου Άχμεντ Αλνούφαλι, γνωστό περισσότερο ως Pato, η απογοήτευση δεν άλλαξε την πίστη του στην ομάδα.
«Κρίμα για την εθνική ομάδα του Κατάρ», είπε. «Θα τη στηρίζουμε για πάντα, γιατί πιστεύω ότι το Κατάρ αξίζει περισσότερα από αυτό. Ίνσα Αλλάχ, το επόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο θα είναι καλύτερο».
Το Κατάρ αποχώρησε από το τουρνουά χωρίς νίκη, έχοντας πάρει τον πρώτο του βαθμό σε Παγκόσμιο Κύπελλο χάρη στην ισοπαλία με την Ελβετία νωρίτερα στη φάση των ομίλων.
Για πολλούς φιλάθλους στη Ντόχα, η απογοήτευση ήταν εμφανής, αλλά το ίδιο και η ελπίδα ότι η ομάδα θα επιστρέψει πιο δυνατή την επόμενη φορά.