Οι φετινοί νικητές του Νόμπελ Ειρήνης θα λάβουν τα βραβεία τους σε τελετή με φυσική παρουσία
Νόμπελ Ειρήνης: Η Μαρία Ρέσα θα ταξιδέψει στο Όσλο για να παραλάβει αυτοπροσώπως το βραβείο της