EventsΕκδηλώσειςΠοντάκαστ
Loader
Find Us
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Ευρώπη: «Λουκέτο» σε εφημερίδα 145 ετών

Η ανακοίνωση στο σάιτ της εφημερίδας Volksblatt
Η ανακοίνωση στο σάιτ της εφημερίδας Volksblatt Πνευματικά Δικαιώματα Karagiorgas, Ioannis/
Πνευματικά Δικαιώματα Karagiorgas, Ioannis/
Από Ιωάννης Καράγιωργας with ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δημοσιεύθηκε
Κοινοποιήστε το άρθροΣχόλια
Κοινοποιήστε το άρθροClose Button

Η ιστορική Volksblatt του Λιχτενστάιν κλείνει μετά από 145 χρόνια κυκλοφορίας

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Η παλαιότερη εφημερίδα του Λιχτενστάιν, που πρωτοκυκλοφόρησε πριν από 145 χρόνια, βάζει λουκέτο, θύμα και αυτή της μείωσης των διαφημίσεων και των συνδρομών.

«Η μοίρα της σφραγίστηκε: η Volksblatt κλείνει» ανακοίνωσε η εκδότρια εταιρεία Liechtensteiner Volksblatt AG, η οποία θα τεθεί επίσης υπό εκκαθάριση.

Η εφημερίδα ιδρύθηκε το 1878 και το τελευταίο φύλλο της θα κυκλοφορήσει στις αρχές Μαρτίου, η ακριβής ημερομηνία δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί.

Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από τη γενική συνέλευση της εκδότριας εταιρείας, καθώς δεν έβλεπε πλέον «μακροπρόθεσμες» προοπτικές σε μια τόσο μικρή αγορά όσο αυτή του Λιχτενστάιν, ενός πριγκιπάτου, στριμωγμένου ανάμεσα στην Ελβετία και της Αυστρίας, με μόλις 39.000 κατοίκους και έκταση 160 τετραγωνικών χιλιομέτρων.

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της υπενθυμίζει ότι το οικονομικό περιβάλλον έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία χρόνια για τον έντυπο Τύπο, καθώς οι διαφημίσεις από τις οποίες επιβίωνε παλαιότερα σήμερα «κατευθύνονται σε εταιρείες όπως οι Google και Facebook». Μειώνονται επίσης οι συνδρομητές του εντύπου ενώ ελάχιστοι είναι εκείνοι που προτίθενται να πληρώσουν διαδικτυακή συνδρομή. Ταυτόχρονα, η «εξωφρενική» αύξηση της τιμής του χαρτιού, οδηγεί την εφημερίδα στον μαρασμό.

Σύμφωνα με το ελβετικό πρακτορείο ATS, η κυκλοφορία της Liechtensteiner Volksblatt ανερχόταν σε 3.800 φύλλα, από 9.000 το 2015. Οι συνδρομητές της, κατόπιν συμφωνίας, θα λαμβάνουν στο εξής την άλλη μεγάλη εφημερίδα του πριγκιπάτου, τη Vaterland.

Με το κλείσιμο της Volksblatt, το Προοδευτικό Κόμμα των Πολιτών (FBP) – το ένα από τα δύο κόμματα που κυριαρχούν εδώ και δεκαετίες στην πολιτική ζωή του πριγκιπάτου – «χάνει τη φωνή του», γράφει το ATS. Πάντως η Vaterland, που παραδοσιακά τασσόταν υπέρ του άλλου μεγάλου κόμματος, της Πατριωτικής Ένωσης (VU) διαβεβαίωσε τους αναγνώστες της ότι θα προσαρμοστεί στο νέο τοπίο των μέσων ενημέρωσης και στο εξής θα ενημερώνει «με τρόπο αντικειμενικό και ουδέτερο» όσον αφορά τα δύο κόμματα.

Κοινοποιήστε το άρθροΣχόλια

Σχετικές ειδήσεις

Ευρωεκλογές 2024: Η μάχη της σωστής πληροφόρησης στη Σλοβακία

ΔΠΔ: Προσφυγή των Δημοσιογράφων χωρίς Σύνορα για «εγκλήματα πολέμου» του Ισραήλ

Το Ισραήλ έριξε «μαύρο» στη μετάδοση του Al Jazeera