Newsletter Newsletters Events Εκδηλώσεις Ποντάκαστ Βίντεο Africanews
Loader
Διαφήμιση

Το Κατάρ αποχωρεί από τον ΟΠΕΚ

Το Κατάρ αποχωρεί από τον ΟΠΕΚ
Πνευματικά Δικαιώματα 
Από Νικολέτα Δρούγκα
Δημοσιεύθηκε
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google
Μοιραστείτε το Close Button
Αντιγραφή/Επικόλληση το λινκ του βίντεο πιο κάτω: Copy to clipboard Σύνδεσμος αντιγράφηκε!

Μετά από 57 χρόνια

Την αποχώρησή του από τον ΟΠΕΚ μετά από 57 χρόνια ανακοίνωσε το Κατάρ.

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Η απόφαση θα εφαρμοστεί τον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με τον νέο υπουργό Ενέργειας της χώρας, το Κατάρ θα συνεχίσει μεν να παράγει πετρέλαιο, όμως στόχος του είναι να επικεντρωθεί στο φυσικό αέριο.

«Θεωρώ ότι δεν είναι πρακτικό να επικεντρωνόμαστε σε κάτι που δεν είναι η κεντρική μας ασχολία και δεν θα μας ωφελήσει μακροπρόθεσμα. Για μένα λοιπόν, το να επενδύουμε κόπο και πόρους και χρόνο σε έναν οργανισμό όπου είμαστε ένας πολύ μικρός παίκτης και δεν έχουμε ουσιαστικό λόγο για τι τι γίνεται, πρακτικά δεν έχει αποτέλεσμα», δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας Σαάντ Σερίντα αλ-Καάμπι.

Σε κάθε περίπτωση, το Κατάρ ξεκαθάρισε ότι θα είναι παρών στην συνεδρίαση του ΟΠΕΚ στο τέλος της εβδομάδας και θα τηρήσει τις δεσμεύσεις του.

Αναλυτές εκτιμούν πως η αποχώρησή του από τον οργανισμό αποτελεί πλήγμα, σε μια στιγμή που ο ΟΠΕΚ επιχειρεί να επιδείξει ενιαίο μέτωπο και να προχωρήσει σε μείωση της παραγωγής, με στόχο να ανεβάσει τις τιμές.

Μετάβαση στις συντομεύσεις προσβασιμότητας
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google

Σχετικές ειδήσεις

Στη Τζέντα οι υπουργοί του ΟΠΕΚ

H Σαουδική Αραβία μειώνει την παραγωγή πετρελαίου

Binance αναστέλλει υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων σε χώρες της ΕΕ μετά την αποτυχία έγκρισης MiCA