Μετά από sold-out σειρά συναυλιών και πρώτο single, η Σελίν Ντιόν προαναγγέλλει νέο τραγούδι που κυκλοφορεί στις 3 Ιουλίου.
Με μια φαινομενικά ατελείωτη εκστρατεία επιστροφής, το 2026 είναι η χρονιά που η Σελίν Ντιόν έγινε μαέστρος της προσμονής.
Το καναδικό είδωλο είναι έτοιμο να πει γεια, συγγνώμη και ευχαριστώ, όπως υπαγορεύει και ο τίτλος του νέου της γαλλόφωνου σινγκλ «Pardon, Bonjour, Merci», που ανακοινώθηκε με ένα τρίπτυχο αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη Δευτέρα.
«Λείπει ένας στίχος από αυτό το ποίημα», έγραψε αινιγματικά η Ντιόν κάτω από την πρώτη ανάρτηση, η οποία είχε μόνο τη λέξη «merci» γραμμένη με το χέρι της.
Το τραγούδι, σε σύνθεση των Γάλλων δημιουργών Ρενό Ρεμπιγιό και Ycare, είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 3 Ιουλίου και οι πιο ενθουσιώδεις θαυμαστές μπορούν ήδη να το προαποθηκεύσουν.
Το «Pardon, Bonjour, Merci» έρχεται μετά την κυκλοφορία, τον Απρίλιο, του πρώτου σινγκλ της μεγάλης επιστροφής της Σελίν Ντιόν, «Dansons», που υπογράφει ο μακροχρόνιος συνεργάτης της και σταρ από μόνος του Ζαν-Ζακ Γκολντμάν.
Το βίντεο κλιπ, σε αισθητική Emily in Paris, για αυτή την τρυφερή μπαλάντα ακολουθεί ζευγάρια που χορεύουν και φιλιούνται σε διάφορα εμβληματικά σημεία της γαλλικής πρωτεύουσας και έχει συγκεντρώσει σχεδόν 6,5 εκατομμύρια προβολές.
Η επιστροφή της Σελίν Ντιόν δύσκολα θα μπορούσε να είναι πιο γαλλική.
Η τραγουδίστρια πέρασε χρόνια μακριά από τη σκηνή, αφού η παγκόσμια περιοδεία Courage διακόπηκε από την πανδημία Covid-19 και η ίδια διαγνώστηκε με το Σύνδρομο Άκαμπτου Ανθρώπου το 2022.
Η Ντιόν έκανε τη μεγάλη της επιστροφή στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024. Με ένα εντυπωσιακό λευκό φόρεμα Dior, ερμήνευσε καθηλωτικά την «Hymne à l’amour» της Εντίθ Πιαφ από την κορυφή του Πύργου του Άιφελ (γιατί όχι).
Αφού απέδειξε ότι παραμένει η Βασίλισσα των power ballads, οι θαυμαστές περίμεναν με ανυπομονησία περισσότερα νέα.
Αυτά ήρθαν τελικά με τη μορφή μιας σειράς αφισών-προαναγγελιών στους δρόμους του Παρισιού νωρίτερα φέτος.
Στα 58α γενέθλιά της, τον Μάρτιο, η σταρ από το Κεμπέκ ανακοίνωσε τελικά μια νέα σειρά συναυλιών διάρκειας πέντε εβδομάδων στο Paris La Défense Arena, τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2026, «το καλύτερο δώρο γενεθλίων της ζωής της». Τα εισιτήρια βγήκαν αρχικά σε προπώληση στις 7 Απριλίου και οι 16 ημερομηνίες εξαντλήθηκαν γρήγορα.
Νωρίτερα μέσα στον μήνα, μπροστά σε έναν στρατό απογοητευμένων θαυμαστών που δεν κατάφεραν να βρουν εισιτήριο, η σταρ ανακοίνωσε 10 επιπλέον εμφανίσεις τον Μάιο του 2027.
Ύστερα από μια σειρά νέων τραγουδιών και μια εντυπωσιακή σειρά εμφανίσεων, το επόμενο βήμα στην επιστροφή της Ντιόν θα μπορούσε να είναι ένας νέος δίσκος; Από τους δρόμους του Παρισιού μέχρι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα κρατάμε τα μάτια μας ανοιχτά για περισσότερα κρυπτικά μηνύματα.