Newsletter Newsletters Events Εκδηλώσεις Ποντάκαστ Βίντεο Africanews
Loader
Διαφήμιση

Ιράν: «Δεν θα ζητήσουμε άδεια του ΟΠΕΚ για να αυξήσουμε την παραγωγή μας»

Ιράν: «Δεν θα ζητήσουμε άδεια του ΟΠΕΚ για να αυξήσουμε την παραγωγή μας»
Πνευματικά Δικαιώματα 
Από Euronews
Δημοσιεύθηκε
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google
Μοιραστείτε το Close Button

«Με τις τιμές του πετρελαίου στα σημερινά επίπεδα, κανείς δεν είναι ικανοποιημένος». Αυτό δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας του Ιράν Μπιτζάν Ναμντάρ

«Με τις τιμές του πετρελαίου στα σημερινά επίπεδα, κανείς δεν είναι ικανοποιημένος». Αυτό δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας του Ιράν Μπιτζάν Ναμντάρ Ζανγκανέ που ζητά από τον ΟΠΕΚ επάνοδο των τιμών πάνω από τα 70 δολάρια το βαρέλι.

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Το Ιράν δεν αναμένει κάποια αλλαγή στην πολιτική του ΟΠΕΚ: «Το κλίμα δεν είναι κατάλληλο για την διενέργεια αλλαγών», είπε επίσης ο Ιρανός υπουργός Ενέργειας.

Το Ιράν θα αυξήσει την παραγωγή κατά 500.000 βαρέλια την ημέρα μόλις τεθεί σε εφαρμογή η παγκόσμια συμφωνία για τα πυρηνικά.

«Δεν θα ζητήσουμε την άδεια του ΟΠΕΚ για να αυξήσουμε την παραγωγή μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ.Ζανγκανέ.

Μετάβαση στις συντομεύσεις προσβασιμότητας
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google

Σχετικές ειδήσεις

Σε ποιες ευρωπαϊκές πόλεις χρειάζονται 19 χρόνια μισθών για σπίτι;

Τιμές καταναλωτή στην Ευρώπη: Οι ακριβότερες και οι φθηνότερες χώρες

Το Brent υποχωρεί κάτω από τα 74 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου με το Ιράν