Newsletter Newsletters Events Εκδηλώσεις Ποντάκαστ Βίντεο Africanews
Loader
Διαφήμιση

Η Phoebe Bridgers ανακοινώνει νέο άλμπουμ μετά από παύση

Η Phoebe Bridgers εμφανίζεται σε συναυλία κατά τη διάρκεια μαγνητοσκόπησης της τηλεοπτικής εκπομπής "Austin City Limits" στο ACL Live, ΗΠΑ, 7 Οκτωβρίου 2021
Η Phoebe Bridgers δίνει συναυλία κατά τη διάρκεια μαγνητοσκόπησης της τηλεοπτικής εκπομπής "Austin City Limits" στο ACL Live, ΗΠΑ, 7 Οκτωβρίου 2021 Πνευματικά Δικαιώματα  Amy Harris/Invision/AP
Πνευματικά Δικαιώματα Amy Harris/Invision/AP
Από Sarah Miansoni
Δημοσιεύθηκε ανανεώθηκε πριν
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google
Μοιραστείτε το Close Button

Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια επιστρέφει με το τρίτο σόλο άλμπουμ της «Lost Weekend» πριν από την περιοδεία σε ΗΠΑ και Ευρώπη που ξεκινά τον Σεπτέμβριο

Μία από τις αγαπημένες καλλιτέχνιδες του Euronews Culture βγαίνει από την αφάνεια, υποσχόμενη καινούρια μουσική που θα μας συγκινήσει.

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ

Η Αμερικανίδα τραγουδοποιός Φίμπι Μπρίτζερς ανακοίνωσε την επερχόμενη κυκλοφορία του «Lost Weekend», του πρώτου σόλο στούντιο άλμπουμ της εδώ και έξι χρόνια – και ενός από τα άλμπουμ που ανυπομονούμε περισσότερο να ακούσουμε φέτος.

Ο τρίτος δίσκος της Μπρίτζερς αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 14 Αυγούστου από την ανεξάρτητη δισκογραφική Dead Oceans. Θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με τις πληροφορίες, 16 κομμάτια, ενώ το πρώτο single βγαίνει αύριο στη 1 π.μ. ώρα Κεντρικής Ευρώπης.

Η καλλιτέχνις αποκάλυψε το στοιχειωτικό εξώφυλλο του άλμπουμ, έργο του Σουηδού φωτογράφου Olof Grind, με ανάρτηση στο Instagram που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

«Ο Ιησούς ανακοινώνει την κυκλοφορία της Βίβλου», σχολίασε ένας χρήστης. «Ας αυξήσω από τώρα τη δόση των χαπιών μου», είπε ένας άλλος, σε αναφορά στη διαβόητα μελαγχολική μουσική της τραγουδίστριας, που βάζει σε δοκιμασία τους δακρυϊκούς αδένες.

Αν και η ανακοίνωση αυτή επισφραγίζει την επιστροφή της ως σόλο καλλιτέχνιδας, η Μπρίτζερς δεν έλειψε από το προσκήνιο: όλα αυτά τα χρόνια μετά το πολυεπαινεμένο δεύτερο άλμπουμ της «Punisher» (2020) και την περιοδεία του στην εποχή της Covid, μας χάρισε πλήθος συνεργασιών και ζωντανών εμφανίσεων.

Η τραγουδίστρια συμμετείχε στο επανηχογραφημένο άλμπουμ της Τέιλορ Σουίφτ το 2021 με νέα ηχογράφηση του «Red (Taylor’s Version)» με το τραγούδι «Nothing New», και άνοιξε αρκετές συναυλίες στις ΗΠΑ στην περιοδεία Eras της σούπερσταρ.

Η Μπρίτζερς ένωσε επίσης δυνάμεις με τις συναδέλφους της στους Boygenius, Τζουλιέν Μπέικερ και Λούσι Ντέικους. Το συγκρότημα κυκλοφόρησε το ντεμπούτο άλμπουμ του «The Record» τον Μάρτιο του 2023, το οποίο ακολούθησε ένα EP με τίτλο «The Rest» τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς.

Το «The Record» αναδείχθηκε Καλύτερο Εναλλακτικό Μουσικό Άλμπουμ στα βραβεία Grammy 2024 και οι Boygenius απέσπασαν ακόμη δύο διακρίσεις για το single «Not Strong Enough», ενώ η Μπρίτζερς πήρε επίσης βραβείο για τη συνεργασία της «Ghost in the Machine» με την R&B τραγουδίστρια SZA.

Το «The Record» βρέθηκε και στη δική μας λίστα με τα Καλύτερα Άλμπουμ του 2023, όπου γράφαμε: «Το σούπεργκρουπ παρέδωσε έναν εθιστικό και επώδυνα προσωπικό ύμνο στη συνεργασία, και ακούγοντας το άλμπουμ νιώθεις πως παρακολουθείς μια συνεδρία μοιράσματος του μικροφώνου ανάμεσα σε τρεις φίλες που απολαμβάνουν πραγματικά τον δημιουργικό χρόνο που περνούν μαζί».

Η Φίμπι Μπρίτζερς, από αριστερά, η Λούσι Ντέικους και η Τζουλιέν Μπέικερ των Boygenius στην 66η ετήσια απονομή των βραβείων Grammy
Η Φίμπι Μπρίτζερς, από αριστερά, η Λούσι Ντέικους και η Τζουλιέν Μπέικερ των Boygenius στην 66η ετήσια απονομή των βραβείων Grammy Richard Shotwell/Invision/AP

Η Μπρίτζερς ανακοίνωσε μια παύση μετά τα Grammy και τα δύο επόμενα χρόνια έμεινε σε μεγάλο βαθμό μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Πρόσφατα επέστρεψε στη δημόσια συζήτηση γύρω από την ποπ κουλτούρα με μια σειρά διακριτικών συναυλιών σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ, που κορυφώθηκαν σε μια απρόσμενη συναυλία χωρίς κινητά τηλέφωνα στο Madison Square Garden στις 4 Ιουνίου.

Οι τιμές των εισιτηρίων για τη συναυλία στη Νέα Υόρκη κυμάνθηκαν από 1 έως 20 δολάρια, με τα έσοδα να διατίθενται σε οργάνωση που εργάζεται για την απελευθέρωση ανθρώπων από κέντρα κράτησης μεταναστών.

Τα εισιτήρια διατέθηκαν μέσω κλήρωσης, παρακάμπτοντας τις συνήθεις πλατφόρμες όπως η Ticketmaster, οι οποίες τα τελευταία χρόνια δέχονται σφοδρή κριτική για τη χρήση δυναμικής τιμολόγησης, που οδηγεί σε εξωφρενικές χρεώσεις.

Η Μπρίτζερς θα επιστρέψει στη σκηνή έναν μήνα μετά την κυκλοφορία του νέου της άλμπουμ, για το The Lost Tour σε ΗΠΑ και βόρεια Ευρώπη, από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2026.

Στην περιοδεία χωρίς κινητά τηλέφωνα, ως opening acts θα εμφανιστούν οι μουσικοί Alex G, Ίζακ Γουντ και Anaïs, ενώ οι περισσότερες από τις 45 εμφανίσεις είναι ήδη sold out.

Μετάβαση στις συντομεύσεις προσβασιμότητας
Μοιραστείτε το Σχόλια Ακολουθήστε τo Euronews στο Google

Σχετικές ειδήσεις

Χωρίς κινητά: η Phoebe Bridgers φέρνει το «The Lost Tour» στην Ευρώπη

Paul McCartney – «The Boys Of Dungeon Lane»: η κριτική και η ετυμηγορία του Euronews Culture

Το ίδρυμα Leonard Cohen καταγγέλλει τη χρήση του «Hallelujah» στη συγκέντρωση Freedom 250 του Τραμπ